Storm! - Reisverslag uit KwaZulu, Zuid-Afrika van Hielko en Marielle - WaarBenJij.nu Storm! - Reisverslag uit KwaZulu, Zuid-Afrika van Hielko en Marielle - WaarBenJij.nu

Storm!

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Hielko en Marielle

26 December 2015 | Zuid-Afrika, KwaZulu

Het is 7.00 uur wanneer we wakker worden van de tropische storm die langs de kust raast.. we hebben een gigantisch mooi uitzicht van onze kamer (fotos volgen zodra we kunnen!) en kijken gefaschineerd naar de grote golven die kapot slaan op het strand.

Wanneer we beneden komen is de rest ook wakker en gaan we met zijn alle op weg naar een centrum een stuk verderop om uit ontbijten te gaan.
Wanneer je naar de menukaart kijkt snap je ook waarom de meeste hier niet zo slank zijn (;
Als ontbijt staat er op het menu: Patat, worstjes, ei, bacon, hamburgers en meer van dit soort dingen. Marielle werd dan ook raar aangekeken toen ze ergens op de menukaart fruit en yoghurt vond, en dit ook daadwerkelijk wilde eten, want ''dat zijn ze niet gewend hier'' aldus Vince.

Na snel het winkelcentrum doorgecrossed te zijn, zijn wij samen met Vince naar het strand gegaan om te zien hoe hier de boten gelost worden en natuurlijk te zwemmen in de helderblauwe zee!

Terug bij het huis komt Hansie met het idee om te gaan waterfietsen in een meer hier vlakbij, nooit geweten dat je zo hard kon lachen om iemand op een waterfiets (;
Even later naar de overkant van het meer gewandeld om te eten bij de Crayfish Inn en onze avond af te sluiten op het ''Whale Deck'' , een uitkijk punt over de baai van Shelly Beach..

Je kan het erger treffen (;.............