De dieren zijn terug! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Hielko en Marielle - WaarBenJij.nu De dieren zijn terug! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Hielko en Marielle - WaarBenJij.nu

De dieren zijn terug!

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Hielko en Marielle

05 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

We springen in de auto en gaan op pad! Zo weinig dieren als we gisteren zagen, zoveel waren er vandaag!! Jeetje, wat een verwennerij!
Kuddes olifanten, buffels, gnoes,zebra’s, hele grote groepen gieren op de thermiek, en zelfs een aantal zuidelijke hoornraven! Wow!
We gaan alle uitkijkpunten en waterplaatsen af.. er heerst vreselijke droogte en het is bizar warm.. als we even stilstaan op de asfalt wegen om te kijken naar een dier horen we iets zachtjes knetteren..
We kijken uit ons raam, en zien dat de banden wegsmelten door de hitte van het asfalt :o
We komen uiteindelijk aan bij ons nieuwe kamp Satara en ach, het is vakantie toch? We gaan lekker uit eten bij het restaurant, en wat voor een! Wat hebben we heerlijk gegeten, en dat, omgerekend, voor zo’n 16 euro ! (we blijven hollanders, niet?;-)
We sluiten de dag af met een drankje uit onze briljante koelbox, en gaan morgen weer verder met ons avontuur!