Back to basics..euh..Brits - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Hielko en Marielle - WaarBenJij.nu Back to basics..euh..Brits - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Hielko en Marielle - WaarBenJij.nu

Back to basics..euh..Brits

Door: Hielko

Blijf op de hoogte en volg Hielko en Marielle

17 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Brits

Vandaag gingen we weer terug naar Brits, helaas zonder enige nyalas maar wel met een paar prachtige ervaringen!!
’s Ochtends was Hielko al niet zo heel erg lekker dus dit beloofde niet veel goeds…
Eenmaal de poort uit (naar de dichtstbijzijnde poort is al iets van 4/5km) ging het voor Hielko niet meer, hij werd te misselijk en we hebben gewisseld!
We hebben ontdekt dat Marielle een erg bedreven linksrijdende chauffeuse is en dit ging eigenlijk perfect!
Na een uur of 4 hebben we Ermelo bereikt voor een plas pauze maar voor Hielko meer een eeuh….nou .. hoe zal ik dit eens zeggen…mocht je nog eens in Ermelo Afrika zijn….3e wc links….ruikt wat zuur..

Gelukkig was dat de enorme opluchting en kon Hielko na een uurtje het stuur weer overnemen!
Uiteindelijk na 7,5uur ongeveer weer aangekomen in Brits waar we lekker uit zijn gerust.