Afrikanen kunnen niet plannen! - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Hielko en Marielle - WaarBenJij.nu Afrikanen kunnen niet plannen! - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Hielko en Marielle - WaarBenJij.nu

Afrikanen kunnen niet plannen!

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Hielko en Marielle

19 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Brits

Het was de bedoeling dat we vandaag dieren zouden gaan vangen in Pretoria, maar omdat het in pretoria regende, kon het niet doorgaan..
Dan zouden we wel naar Assen rijden om daar wat kampen en boerderijen te bekijken waar Hansie ook aandelen in heeft.
Dus wij wachten voor het kantoor op Hansie om te gaan, maar zodra hij aankomt besluit hij toch maar niet te gaan.
We balen dat er nu een dag verloren gaat en bellen naar Vulpro (gierenopvang) of ze open zijn.. Helaas..
We rommelen wat met de honden en eten wat met de anderen, en worden daarna door Josiane (Franco zijn vrouw) uitgenodigd bij haar binnen, ook zij wonen hier op het terrein.
Josiane heeft een maand geleden een kindje gekregen en kan door de hitte niet veel naar buiten met de kleine.
We zitten heerlijk in de airco en kijken films, gekke filmpjes, en hebben de grootste lol.
S’avonds komt Franco thuis en de mannen gaan lekker Pizza halen!
We eten met zijn viertjes en het is super gezellig, heerlijk om zulke vrienden te hebben!